недеља, 16. фебруар 2014.

Rusty look


Došla mi je drugarica na kafu, da se ispričamo. Posle trač partije me je zamolila da je našminkam jer izlazi kasnije. Meni je pao na pamet ovaj look, koji je veoma intrigantan. Pomalo otkačen, a opet topao i prirodan.


Najbolje je da prvo uradite oči jer se radi sa pigmentima koji su u prahu i padaće po obrazima. Na ceo kapak nanesite bazu za senku. Onda stavite Nyx Jumbo Eye Pencil 620 Bronze preko celog kapka i pregiba. Ublažite ivice Essence smokey eyes četkicom. Preko pokretnog dela kapka stavite Nyx pigment boje rđe (Pearl mania, rust). Stavite ga u popriličnoj količini, utapkavajući na kapak. Ono što ostane na prstu utapkajte i na pregib kako bismo imali blagi sjaj. Ispod obrva kao highlight sam koristila bledo žućkastu nijansu koja se utopi u ten i samo istakne taj region (Warpaint In the buff paleta, nijansa Buff). Tik uz trepavice stavite crni Essence Superfine eyeliner pen, koji je odličan za postizanje efekta izuzetno gustih trepavica. Izvucite veoma tanku liniju i ublažite Blush 16A četkicom. Na kraju stavite maskaru i to u većoj količini, kako bismo dobili efekat krupnih očiju.

Što se tiče tena, on uvek treba da bude besprekoran, ali ne sme da izgubi prirodan sjaj. Za podlogu sam koristila Maxfactor Colour adapt u nijansi Natural 70. Nanesite ga u T-zoni, a onda ga "razvucite" po licu
 Aurinom ravnom kabuki četkicom koja je odlična za više stvari (nanošenje i blend tečnog pudera, stavljanje rumenila itd.). Tako ćete staviti mnogo manje pudera, a opet ćete pokriti nesavršenosti. Sve ostalo što želite da pokrijete, sakrijte korektorom. U T-zoni sam koristila još i Aura loose powder koji će matirati lice i fiksirati šminku, nanela sam ga četkicom Blush 1B.
Na jagodice sam stavila Aura Glorious cheeks powder blush u nijansi 217, Coral red. Nanesite prstima, veoma malo s obzirom da je rumenilo veoma koncentrovano i jarke boje. Izblendajte temeljno, da se ne vide ivice, samo želimo da postignemo izgled zdrave i sveže kože.

Za usne, na njih sam stavila ono rumenila što mi je ostalo na prstima. Prethodno sam hidrirala usne Blistex lip relief balzamom. Time smo dobili utisak svežih, mekih usana, koje ne moraju da se popravljaju stalno, kao kada bismo stavili karmin. Možete i staviti karmin, neke neutralnije nijanse.

Nadam se da vam se dopao ovaj look. Lepo ističe oči, ali nije prejak i veoma je interesantan. Probajte i vi :)

Нема коментара:

Постави коментар